48 To go.

Hm.. long time no see,

Det kännss som det var en evighet jag senast la upp ett inlägg här, har inte riktigt känslan för att skriva kvar, eller alls vara inne på bloggen någonting.

Har tappat det helt, tappat det mesta helt.

men tänkte iallafall uppdatera lite bara för att.

Vad har hänt senaste tiden?

Fuckar upp skolan totalt, orkar inte bry mig om det alls. Jag orkar knappt gå ur sängen på morgonen för att gå till skolan och nej, det är inte för att jag är slö. Det är för att jag inte orkar med pressen. Det är så sjukt svårt att prestera lika bra som alla andra, det går inte för mig och om jag sätter mig och pluggar så vet jag att jag ändå aldrig kommer prestera lika bra. Aldrig, kommer aldrig vara den som är bättre än någon annan, och alla skulle ju vilja känna så åtminstone någon gång ibland.

Har även lärt känna en sjukt underbar kille, eller ja. Vi har ju våra problem.

Men har aldrig känt såhär starkt för någon förr, aldrig orkat umgås och spendera såhär mycket tid med någon förr. Så det känns också bra.

 

hm.. Jo. Jag har även varit en snabbis i uppsala och besökt min broder, det var dock bara några timmar men jag var iallafall där och fick träffa honom så det kändes väldigt bra, var ett tag sen jag såg honom nu.

Var även i kolbäck på vägen dit med Emma och hälsade på Ted. Det var så äckligt kallt så egentligen var det inte ens kul men emma var glad att hon fick träffa honom så jag var glad för hennes skull :)

 

Ja det är väl i stort sätt det som hänt på senaste tiden. Alla andra dagar är i stort sätt likadana, lika tråkiga och värdelösa.

 

Kommentera här: