And you've gotta live with the bad blood now.

Hyfsat bra tag sedan jag bloggade nu, hänt rätt så mycket grejer men ingenting jag anser vara viktigt att dela med mig av haha.
well, vill ta upp det här med "falska vänner"
vi skapar ett cenario *stavning* där du och jag är bästavänner, jag har en till bästavän som jag litar på väldigt mycket.
min ena bästavän berättar för mig att min andra bästavän har pratat dåligt om mig och jag tror på personen, för jag anser att personen säger rätt så vettiga saker.
sedan frågar jag min bästavän om det är sant, och personen i fråga totalnekar det.
personen som blivit anklagad är riktigt duktig på att prata massa strunt om sina vänner, men kan aldrig stå upp för sig själv på personen säger att den andra bästavännen också pratat dåligt om mig.
vem ska man välja att tro på?
personen man känt längst, eller personen som står upp för en och berättar sanningen?
alltså jag tycker det är helt fucked up, för jag berättade en sak för en av mina vänner om personens bästavän och helt plötsligt vänder dem allt emot mig trots att jag inte snackat alls om personen.
jag tycker det är helt sjukt hur folk beter sig,
att dem beter sig  så omoget trots att dem är tillräckligt gamla för att kunna stå upp för sakerna dem säger.
jag blir så himla trött på folk för dem beter sig som små skitungar och fittor.
hur orkar man hålla på?
knuffa på varandra som "obs jag råkade".
alltså det är så himla fjantigt, jag vet inte ens vad jag ska säga men jag förstår mig inte på hur folk kan hålla på att vara sådana.
sure, ingen talar sanning hela tiden, men när man säger någonting till en av sina vänner om någon annan är det väl självklart att man INTE sitter där och ljuger?
ugh. Är så himla trött på folk, jag orkar inte.
wellwell, sånt är livet I guess.

Kommentera här: