En känsla

Känslan slår till som ett pistolskott, helt från ingenstans, ingen förvarning och fyfan vad fort det går.
Jag känner mig så ensam. Efter att ha spenderat varje dag i 3 månaders tid med någon jag värdesatte framför det mesta till att helt plötsligt ligga i en säng som är för stor för att sova ensam i, Att kunna trivas i detta går inte.
Och det är så jobbigt, för att det är just HONOM jag vill ha här, det funkar inte med någon annan.
Och det känns som att den känslan aldrig kommer försvinna, jag kommer få ligga ensam varje natt,
inte kunna sova.
Bara ligga där och gråta & tänka på att jag har förlorat den första kille jag älskade på riktigt.
Ni förstår nog inte hur det känns, men det spelar ingen roll för det är jag som känner det.
Men aja, går inte att göra någonting iallafall så Fuck It.

Kommentarer:

1 asdfghjk:

Det blir bättre nån dag, du är värd mer än vad han någonsin kunde ge dig

Svar: fast jag känner ju tvärt emot. det är inte alls som du säger.. han gav mig tillräckligt genom att bara finnas i mitt liv.
deadangels.blogg.se

Kommentera här: